Весникот „Њујорк Тајмс“ крена голем врева и прашина низ светот и во медиумите по објавувањето на информациите за злоупотреба и сексуално вознемирување на манекенките кои се заштитни лица на брендот. Весникот во повеќе наврати минатата година пишуваше на оваа тема.
Неколку обвинувања за несоодветно однесување кон моделите, вклучително и супермоделот Бела Хадид, беа поднесени против Ед Разек, кој неодамна се повлече од функцијата претседател и главен директор за маркетинг на матичната компанија Викторија Сикрет Л Брендс. Овие обвиненија вклучуваат малтретирање, несоодветни коментари и сексуално вознемирување.
Гледаноста на шоуто во изминатите години се намали заради лошиот публицитет. Публиката на шоуто за 2018 година со 3,27 милиони гледачи беше најмала откако 2001 година до сега, пишува scmp.com.
Во извештајот на „Тајмс“ се вклучени и обвинувања дека Разек давал несоодветни коментари и кон до супермоделот Бела Хадид при подготовка на модна ревија за 2018 година. Наведувајќи ги присутните три лица и четвртиот за кој подоцна беше раскажано за тоа, во извештајот се вели дека Разек седел на каучот, гледајќи додека Хадид се пресоблекува во долна облека.
Други 3 модели изјавиле дела тој ги допирал на интимните делови додека се подготвувале за ревија.
Извештајот доаѓа во услови на немири за брендот: годишното модно шоу беше откажано во ноември откако компанијата објави во мај дека ќе треба да го „преиспита“ .
Во изјавата испратена до соработниците во тоа време, Лесли Векснер, основач и главен извршен директор на Л Брендс изјави дека шоуто ќе се одвива во различна насока.
„Модата е бизнис на промени. Ние мора да се развиваме и да се промениме за да растеме. Имајќи го тоа предвид, решивме да го преиспитаме традиционалното модно шоу на Викторија “, се вели во соопштението.
При објавување на материјали од порталот www.hybrid.mk во друг медиум, задолжително наведете го изворот од кој е преземен текстот.